يوسف مهيب نكس النصاب

NX GAMING

ادخل برجلك اليمين
00:00:00

هحكيلكم تجربتي كامله

انا مواصفات جهازي R7 5700X

RTX5050 8GB

بلعب عالتجميعه دي معظم الوقت ببجي وطبعا لو حد بيلعب ببجي عال PC هيعرف معاناة Gameloop

شوفت واحد علي التيكتوك اسمو NX Gaming بيقدم اداة تخص ببجي وبيعمل تويك وبيقدم الاتنين مع بعض اتفقت معاه وقالي هخلي جهازك يفرق في الفريمات ومش هيبقي في دروب فريم نهائي واخد مني 1000 ج و 1000ج من واحد صحبي اشتراك 6 شهور في الاداة مع التويك

دخل جهازي بالفعل وقفل جميع خدمات الويندوز (90‎%‎) منها مقفول حتي الفلاشه مبتتعرفش

مش هكدب اول 3 ايام الموضوع عملي فرق بسيط في الفريمات (من حيث النزول في المود فقط)

وكانت الدنيا تمام والمعامله بينا كويسه وعلي اساس ده انا اشتركت 6 شهور بعد ما كنت بكلمو في شهر

اليوم الرابع فتحت البي سي وبلعب لقيت الفريمات بقت من 120 ل 30 ولما بكون في مكان فاضي ممكن تبقي 55 او 60

فكلمتو وقولتلو حصل معايا واحد اتنين تلاته وملعبتش في اي شئ نهائي ولا حتي فتحت خدمه واحده الحاجه الوحيده اللي اتغيرت لوحدها واقسمتلو انها اتغيرت لوحدها هي مودل الجهاز علي محاكي ببجي لقيتو بيقولي حول 150 ج هخش اعيد علي الشغل من الاول قولتلو انا بقولك ان مفيش حاجه اتغيرت عشان تعيد عليها تاني انت هتخش تشوف بنفسك ايه اللي اتغير وايه لا قالي مش ذنبي انك لعبت في حاجه وفضل متمسك بالكلمه وانا بالفعل ملعبتش في حاجه ولا غيرت حاجه والبروسيس لما بفتح ببجي بيبقي 90 او 100 بالكتير فده معناه ان مفيش حاجه اتلعب فيها !

فرضاً حتى لو لعبت في حاجه فانا مش مشترك معاك اسبوع عشان من رابع يوم تقولي حول فلوس واخش اعيدلك قالي لا ده اللي مشترك مدى الحياة بيدفع من تاني يوم

قولتلو انا رابع يوم ومحتاج الفلوس بتاعتي الغي الاشتراك وخش بنفسك الغي كل حاجه او انا هعمل نسخه لان في لعب كتير مش عارف حتي افتحها من كمية ال Error اللي اتسببلي فيها رفض تماماً وقالي لا ده الكود بتاعك متسجل عليه 6 شهور

ولما قولتلو انت كده بتنصب وبتستغل قفل عليا وعلي صحبي الاداة وجهازي انا عملتلو نسخة بعد معاناه

بعدها انا عملت نسخه عادي واللعبه 120 ولما بنزل مود وفي ناس كتير بتبقي 95-100 بدون اداة بدون تويكات

انا منزل احذر من الشخصيه المريضه دي هو كده كده عيل صغير واستحل فلوسي وفلوس صحبي والدنيا كده كده ليها اخر

ونصيحه لو هتعمل تويك اعمله بنفسك وتقفل الحاجه اللي انت مش بتستخدمها مش حد يخشلك يقفل وخلاص

قسما بالله انا عيشت يومين مع البيسي برنامج المونتاج حتى مكنش راضي يفتح كمية ايرور بتظهر لما بفتح اي لعبه او بحط فلاشه او بعمل اي حاجه

اسف للاطاله بس انا قولت وجب التحذير ❤️

بيانات النصاب

01032714508

يوسف مهيب محمد السيد

30706030103593

ش زكي حواس حلوان القاهره

تحذير من نصاب خدمات تويك ببجي على محاكي Gameloop

تجربتي مع النصاب NX في تويك ببجي أدت لمشاكل كثيرة! احذروا وشاركوا التجربة.